دانلود نسخه نهایی مرورگر گوگل کروم Google Chrome 18 Final
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 18620
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نرم افزار

 

دانلود گوگل کروم 18

دانلود نسخه نهایی مرورگر گوگل کروم Google Chrome 18 Final

Chrome 18 هم اکنون بر پایه هسته Chromium v8 ساخته شده که مشکلاتی در آن مانند مشکل نمایش تمام صفحه حل شده است. قابلیت پشتیبانی از کاربران لینوکس و بسیاری امکانات دیگر در این نسخه جای گرفته است. بهترین این امکانات، بهینه سازی هایی در مورد کارت گرافیک برای افزایش شتاب تصاویر 2 بعدی و پشتیبانی از محتوای 3 بعدی برای کارت گرافیک های قدیمی است.
Chrome 18 بهینه سازی هایی در مورد پلاگین PDF دارد که می تواند به قابلیت چرخش در جهت عقربه های ساعت و برعکس ، دستورات منوهای کشویی و دیگر نمونه ها اشاره کرد.
با فعال شدن افزایش شتاب تصاویر 2 بعدی روی پنجره کامپیوترهای مکینتاش و ویندوز، این مرورگر می تواند مانند یک بازی اجرا شود. افزایش شتاب تصاویر دو بعدی پیش از این در نسخه بتای این مرورگر نیز فعال شده بود.
WebGL ، محتوای 3 بعدی را روی وب فعال کرده است، بنابراین کارشناسان گوگل برای اینکه اطمینان حاصل کننده که بسیاری از کاربران امکان دیترسی به این تکنولوژی را دارند ، SwiftShader را در این مرورگر فعال کرده اند. این نرم افزار که تحت لیسانس TransGaming است، برای کاربرانی تهیه شده که از کامپیوترهای قدیمی استفاده می کنند. به خاطر داشته باشید که بسته نرم افزارهای WebGL هرگز نمی تواند مانند یک کارت گرافیک واقعی اجرا شود، اما هم اکنون بسیاری از کاربران می توانند با استفاده از این تکنولوژی به محتوای وب 3 بعدی دسترسی داشته باشند.

 

 دریافت

منبع:  www.p30day.com

رمز: www.p30day.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار و آدرس sabasoft.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.